ابزار های جراحی رینوپلاستی در جراحی های پلاستیک بینی نقش بسیار مهم و کلیدی دارند. و جراحی رینوپلاستی جزو آن دسته از جراحی‌ های زیبایی است که تغییرات زیادی را روی صورتتان ایجاد می‌ کند. برای اینکه این جراحی را با موفقیت به پایان برسانید، بسیار مهم است که حتماً نزد پزشکان حاذق و با تجربه بروید که می‌ دانید جراحی را به ظریف‌ ترین حالت ممکن برایتان انجام می‌ دهند اما موضوع دیگری که اهمیت دارد، ابزارهایی است که در جراحی از آن استفاده می‌ کنند. به خاطر همین باید با ست رینوپلاستی آشنایی داشته باشید و بدانید که چه ابزارهایی را شامل می‌ شود. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که این ابزارها را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتری به سراغ انجام این جراحی‌وها بروید.

توضیحاتی در مورد ست ابزار های جراحی رینوپلاستی

زمانی که قرار است جراحی زیبایی بینی انجام شود، ابزاری را به پزشک می‌ دهند که به آن ست ابزار جراحی گفته می‌ شود. در واقع شامل ابزارهایی می‌ شود که در طول عمل پزشک از آنها استفاده می‌ کند و تغییراتی را روی بینی ایجاد خواهد کرد. تعداد این ابزارها با توجه به نیاز جراح می‌ تواند متفاوت و متغیر باشد اما معمولاً در حالت معمولی 51 ابزار جراحی بسیار مهم داخل آنها وجود دارد که تغییرات زیادی را روی صورت به وجود می‌ آورد. ست رینوپلاستی شامل ابزارهایی می‌ شود که می‌ تواند تغییر شکل را در غضروف و استخوان بینی ایجاد کند و مشکلات تنفسی و ظاهری فرد را بهبود ببخشد.

خرید ابزارهای جراحی رینوپلاستی

اگر قصد خرید ابزارهای جراحی برای عمل بینی را دارید، می‌ توانید به سیتی جراح مراجعه کنید که به صورت تخصصی ابزارهای جراحی را عرضه و تولید می‌ کند و محصولات آن فواید بسیار زیادی دارند و خیالتان راحت است که با خرید از سیتی جراح محصولاتی را خریداری می‌ کنید که قیمت استاندارد و کیفیت بالایی دارند.

همچنین مطمئن هستید که محصول حین استریل با اتوکلاو دچار زنگ زدگی نمی‌ شود. ماندگاری و عمر آنها طولانی است. قابلیت ساخت آرگونومیک باعث شده که خیلی راحت بتوانید از آن ها استفاده کنید و جراح حین کار با آنها دچار خستگی نمی‌ شود. ترکیبی از ابزارهای مورد نیاز در جراحی رینوپلاستی داخل این ست عرضه و ارائه می‌ شود.

ابزار های جراحی رینو پلاستی

ابزارهای داخل ست جراحی رنوپلاستی

جراحی رینوپلاستی بدون استفاده از ابزارهای زیر امکان‌ پذیر نیست. در این بخش ابزار هایی که داخل این ست جراحی وجود دارند را به شما معرفی می‌ کنیم:

جمع‌ بندی

ابزارهایی که به عنوان ست رینوپلاستی شناخته می‌ شوند، هر کدام تاثیر زیادی روی نتیجه جراحی شما دارند. در نتیجه خرید آنها از مرکزی با کیفیت می‌ تواند تغییرات زیادی را روی صورت ایجاد کند. خیلی از بیمارستان‌ ها و پزشکان با تجربه با سیتی جراح قرارداد دارند و انواع ست‌ های جراحی را از آنجا تهیه می‌ کنند. خوشبختانه این ابزارهای جراحی طبق آخرین متدها عرضه و تولید می‌ شوند و خیالتان راحت است که در طول جراحی می‌ توانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مشکل و سختی حین کار با آنها ایجاد نخواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *