بلفاروپلاستی چیست و چه ابزارهایی برای انجام آن مورد نیاز است؟ امروزه عمل‌ های زیبایی طرف‌داران زیادی پیدا کرده و افراد زیادی برای به دست آوردن زیبایی و جوانی گذشته خود را به تیغ جراحی می‌سپارند. در این مقاله همراه ما باشید تا ابزارهای مورد نیاز عمل بلفاروپلاستی را توضیح دهیم.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی (پلاستیک) است که به خلاص شدن از شر پوست و چربی اضافی در پلک بالا و پایین کمک می‌کند. در نتیجه، صورت (پوست دور چشم) ظاهری شاداب‌تری به خود می‌گیرد؛ با این حال بلفاروپلاستی فقط یک روش زیبایی نیست. چنین مداخله‌ای می‌تواند نقص ‌هایی را برطرف کند که کیفیت زندگی فرد را بهتر می‌کند.

انواع مختلفی از این عمل‌ها وجود دارد که شامل بلفاروپلاستی فوقانی و بلفاروپلاستی تحتانی می‌شوند. آن ها در حوزه کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. یکی از کارهای مهم قبل از جراحی دریافت مشاوره از پزشک جراح است. پس از مشاوره، متخصص به شما می‌گوید که کدام نوع بلفاروپلاستی در مورد شما مناسب است.

ابزارهای مورد نیاز عمل بلفاروپلاستی

اندیکاسیون‌های بلفاروپلاستی

به لطف بلفاروپلاستی، نه تنها می‌توان پوست صورت و اطراف چشم را سفت کرد؛ بلکه فرد را از شر بسیاری از تنش‌های روانی و اعتماد به نفس پایین خلاص کرد. با کمک چنین مداخله جراحی می‌توان مشکلات زیر را حل کرد:

عمل بلفاروپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

قبل از عمل، جراح علامت‌گذاری را با یک نشانگر مخصوص اعمال می‌کند. پس از آن بیهوشی انجام می‌شود. این عمل باید توسط ابزار باکیفیت انجام شود تا در حین جراحی از این نظر مشکلی ایجاد نشود. این ابزار باید استاندارد و باکیفیت باشند. عملیات در چند مرحله انجام می‌شود که شامل این ترتیب هستند.

ابزارهای مورد نیاز برای عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از پر دردسرترین عمل‌ها در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی است. برای دست‌یابی به نتیجه دلخواه، یک جراح پلاستیک به دانش روشنی از آناتومی ‌پلک‌ها و کل صورت و همچنین ابزارهای خوبی نیاز دارد که نمی‌توان از کیفیت آن ها چشم‌پوشی کرد.

پزشکان با تهیه ست بلفاروپلاستی باکیفیت و بهداشتی که از سوی تأمین کننده آن ضمانت شده است به ارتقا کیفیت جراحی کمک بزرگی می‌کنند. این ابزار باید حتمأ در دسترس پزشک باشند و ست کامل آن‌ها از قبل تهیه شده باشد.

برای اطمینان از هموستات کافی، به یک منعقد کننده دوقطبی و فورسپس دوقطبی Adson نیاز دارید. در حین عمل، به انواع مختلفی از قیچی و ابزارهای دیگر نیاز دارید که شامل لیست زیر است:

  1. قیچی مستقیم (متزنباوم کوچک) با انتهای گرد
  2. قیچی با نوک صاف صاف (برای لایه برداری و برش بافت)
  3. قیچی منحنی با انتهای صاف برای برش موازی با لبه پلک جمع کننده ‌هایی با انتهای صاف با در نظر گرفتن آناتومی ‌پلک استفاده می‌شود و حداقل ضربه را به بافت آن وارد می‌کند.
  4. موچین بخیه
  5. موچین بافتی با نوک بلند نیز برای گرفتن ظریف بافت مورد نیاز است.
  6. سواب پنبه‌ای برای گسترش بافت و لکه کردن خون مفید است.
  7. برای شستن زخم در حین جراحی، به محلول نمکی استریل نیاز دارید.
  8. یک ابزار منحنی برای گرفتن بافت چربی در طول حذف آن توسط انعقاد الکتریکی ضروری است.
  9. نگهدارنده سوزن و مواد بخیه نیز مورد نیاز است.
  10. در پایان عمل، بخیه با نخ ابریشم، پرولن یا نایلون 6/0 یا 7/0 زده می‌شود.

تهیه ابزارهای مورد نیاز عمل بلفاروپلاستی در سیتی جراح

جهت تهیه انواع ابزارهای مورد نیاز برای عمل بلفاروپلاستی یا سایر موارد می‌توانید به وب سایت سیتی جراح که یک فروشگاه برای فروش ویژه لوازم اتاق عمل است مراجعه کنید. ابزارهای پزشکی استاندارد و هر ست بلفاروپلاستی و ست جراحی پلاستیک که لازم دارید در بسته بندی مناسب و بهداشتی در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسد.

علاوه بر این پشتیبانی 24 ساعته نیز دریافت می‌کنید. ما ست بلفاروپلاستی که ارسال می‌کنیم را ضمانت کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در کنار شما هستیم. توصیه می‌کنیم سایت ما را برای بررسی ‌های بیشتر ببینید.

سخن پایانی

جراحی بلفاروپلاستی یکی از عمل‌های زیبایی پرطرف‌دار محسوب می‌شود که بسیار حساس است و علاوه بر دقت و مهارت پزشک استفاده از ست بلفاروپلاستی باکیفیت را می‌طلبد. در این مقاله علاوه بر توضیح در مورد ابزار و وسایل‌هایی که برای این عمل نیاز دارید یک تأمین کننده معتبر نیز به شما معرفی شده است تا ست جراحی پلاستیک مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *